יום שני, 29 בדצמבר 2008

מיתוג קולי נכון

אנחנו כבני אדם תמיד נחמוד את מה שיש לאחר...

הטבע האנושי תמיד אומר "אם יש לו, גם אני רוצה"

אבל מדוע לא להיות מקוריים מדי פעם? מדוע לא ליזום שינויים והתפתחות?

תחום המיתוג הקולי (בעיקר קריינות) נמצא בשלבי הפריחה שלו, מיום ליום יותר ויותר עסקים וחברות מבינים את הכוח הפירסומי האדיר המצוי בתחום הקולי.

קריינות למרכזיות טלפונים, אתרי אינטרנט, מכשירי הסלולר, מצגות ועוד רבים אחרים, כל אלה הם רק דוגמאות בהם תחום השיווק הקולי מהווה שחקן מפתח.

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזמזמים ג'ינגל של חברה מסויימת בלי לשים לב? זהו כוחו של המיתוג הקולי!

אל תחכו לשלב של "אני רוצה כי לו יש" תהיו מובילים, תהיו חדשניים, שיווק קולי עושה אתכם כאלה...