יום שני, 20 באפריל 2009

מיתוג עסקי - קריינות

מיתוג עסקי יגדיל את המכירות-ביזנסטון

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזמזמים ג'ינגל של חברה מסוימת בלי לשים לב? מכירים את הסאונד של מיקרוסופט כשמפעילים את המחשב? כמובן שכן. זהו כוחו של המיתוג הקולי! לחוש השמיעה יש משמעות רבה וקשה לתאר עולם ללא קולות, צלילים ומוסיקה.

כעסקים חשוב לנו לשמור על המיתוג עסקי של העסק: כרטיסי ביקור, לוגו, טלפון קווי וסלולרי, אתר אינטרנט, חולצות לעובדים וכדומה.

חברת ביזנסטון נותנת מענה למפגש עם צלילי החברה

  • בעת חיוג לחברה
  • בעת חיוג לטלפונים הסלולרים,
  • בעת ביקור באתר האינטרנט של העסק

כאשר אדם כלשהו, לקוח, לקוח פוטנציאלי, ספק, שותף עסקי וכד' יוצר קשר טלפוני עם החברה הוא ישמע במקום צלילי חיוג רגילים מסר פרסומי יעיל– ביזנסטון.

זמן ההמתנה למענה הוא זמן בו הלקוח/הלקוח הפוטנציאלי שבוי. מדוע שלא ננצל זמן זה כדי להעביר לו מסרים קוליים? מדוע שבזמן זה לא ישמע את המסרים השיווקיים של החברה על רקע צלילים המזוהים עם החברה?

מיתוג קולי – לעסק הקטן

היום יכול כל עסק, גדול, בינוני או קטן לנצל את תחום המיתוג הקולי לצרכיו השיווקים. חברת ביזנס טון מספקת בעלויות לכל כיס שירותי מיתוג קולי החל משירותי אולפן קריינות וג'ינגלים למרכזיות טלפונים, IVR, מצגות, אתרי אינטרנט וכמובן מכשירים סלולריים.

ביזנסטון יהפוך את מיליוני דקות "צליל החיוג" לכוח שיווקי ומיתוגי. קריינות מקצועית בשילוב מוזיקת רקע מתאימה תהפוך את חלון הראווה הסלולארי של העסק שלך למזמין ואפקטיבי!

לפרטים נוספים: יעל פרידבאור, סמנכ"ל שיווק ביזנס טון, www.BusinessTone.co.il